divendres, 26 de setembre del 2008

Tornant a "El vigilant en el camp de sègol", hi ha uns fragments que m'agradaria compartir:

"Quan ja estava a punt de marxa, amb les meves maletes i tota la pesca, em vaig estar una estona al costat de les escales i em vaig mirar per última vegada aquell cony de passadís. Estava mig plorant. No sé per què."

" Algunes coses haurien de ser sempre com són. Hauries de poder-les ficar en una d'aquelles vitrines de vidre i deixar-les estar. Ja sé que és impossible, però és una llàstima de totes maneres. És igual, anava pensant en tot això mentre caminava."

2 comentaris:

Jesús M. Tibau ha dit...

aquest llibre té molts fragments per a subratllat.

Gràcies per l'enllaç. Jo he fet el mateix.
salutacions als blocaires de Tivissa

rebaixes ha dit...

Som molt aprop, jo a La Torre de l'Espanyol. Contacto amb tu através de Jesus. hi acudeixo sovint. Te'n enllaçaré com Blocs que visito. Així quan publiquis ho sabré per venir a dir quelcom.
Jo ja soc grandet.Setanta set, si. I com que aquí gaudeixo de valent ja porto cinc blocs de la meva manera. Vaig començar al març i els principis son difìcils, més quan no se sap res o quasi res d'informàtica. Ara ja hem sento valent./ Anims i endavant que teniu un poble preciós amb una muntanya que m'impressiona. Voldria saber el seu nom... Prou. L'avi Anton.